AlgemeenCommuniceren in de 21e eeuw

Communiceren in de 21e eeuw

Kunt u het allemaal nog bijhouden? Veranderingen op communicatiegebied ontwikkelen zich razendsnel en met de dag wordt het aanbod groter. Gisteren was Facebook nog dé manier om met klanten te communiceren, vandaag is het platform alweer achterhaald. Er wordt uitgeweken naar Instagram en WhatsApp, maar ook deze vallen onder de paraplu van Facebook. Dan maar weer LinkedIn? Maar wat zijn daarin eigenlijk de mogelijkheden?

Mijn online nieuwsbrief wordt nog nauwelijks geopend. Moet ik daarom maar terug naar print? Een relatiemagazine proberen? Of kan het ook digitaal?

Hoe moeten we nu communiceren met klanten en relaties? Wat werkt nu echt? En wat niet? Wij hebben daar wel ideeën bij. Twin Media organiseert op 20 september een inspiratiesessie waarbij we u onze ideeën vertellen, onze ervaringen delen en graag horen waar uw uitdagingen liggen. Onder het genot van een hapje en een drankje praten we u bij.

Programma
14:00 – 14:30 uur
Inloop, welkom met hapje en drankje

14:30 – 14:50 uur
Roeland Dobbelaer, Creatief directeur Twin Media
Vertel alles, maar verklap nooit je geheimen

14:50 – 15:10 uur
Sanna Terpstra en Miranda van Agthoven, Artdirectors Twin Media
Merkbeleving: design is niet belangrijk!

15:10 – 15:30 uur
Bas Hosmar en Yolinde Meijers, Twin Digital
Digitale oplossingen voor deze eeuw

15:30 – 15:50 uur
Pepijn Dobbelaer, Algemeen directeur Twin Media
En hoe verkoop je het dan allemaal?

15:50 – 16:15 uur
Ruimte voor vragen en discussie onder leiding van Roeland Dobbelaer

16:15 uur
Aanvang borrel

Aanmelden
U bent van harte welkom op donderdag 20 september. Er zijn slechts 20 plaatsen beschikbaar, dus reageer snel! Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar yolindemeijers@twinmediabv.nl.

Locatie
De Gelderlandfabriek
Stationsweg 7
4101 NG Culemborg

Voor vragen kunt u contact opnemen via 0345 470 500 of mailen naar yolindemeijers@twinmediabv.nl.

 

scroll-to-top