AlgemeenEen feestelijk logo voor het 50-jarig jubileum van Klik, het kenniscentrum voor verstandelijk gehandicaptenzorg

Een feestelijk logo voor het 50-jarig jubileum van Klik, het kenniscentrum voor verstandelijk gehandicaptenzorg

Ter ere van het 50-jarig bestaan van Klik, het kenniscentrum voor verstandelijk gehandicaptenzorg, heeft Frank de Both, art-director bij Twin Media, een feestelijk logo gemaakt. Frank heeft feestelijke slingers op het al bestaande Klik-logo gehangen en er een 50 jaar-rozet aan vastgeknoop. Het logo wordt dit jaar gebruikt op Klik.org en het vakblad Klik

Over Klik 

Klik is het enige onafhankelijke kenniscentrum voor én door zorgverleners in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Klik is bedoeld voor nieuwsgierige begeleiders, vaktherapeuten en managers die op de hoogte willen blijven van nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied en ervaringen willen uitwisselen met collega’s. Klik biedt hen een betrouwbaar platform met een kritisch geluid: professioneel, maar vooral persoonlijk, praktijkgericht en toegankelijk.

Over het Magazine

Het vakblad Klik verschijnt 9 keer per jaar en bevat een mix van korte actuele berichten, inspirerende columns, interviews met experts, opinies van vakgenoten, illustratieve cases en thematische achtergrondartikelen over de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking.

Geïnteresseerd in nieuwe ontwerp van je huisstijl, boek of of magazine? Neem dan contact op met Roeland Dobbelaer: roelanddobbelaer@twinmediabv.nl of 06 42224455

scroll-to-top