AlgemeenTwin Media wint pitch RaboBand

Twin Media wint pitch RaboBand

Culemborg, 21 september 2016

VG-Rabobank is de vereniging voor gepensioneerde en oud-medewerkers van de Rabobank. Ze geeft o.a. het verenigingsblad RaboBand uit. Dat was toe aan een nieuw jasje. VG-Rabobank nodigde verschillende mediabureaus uit, waaronder Twin Media, om een nieuw ontwerp te bedenken. Na de presentaties kwam Twin Media als winnaar uit het pitchtraject. Ook zal Twin Media komende jaren de opmaak verzorgen van RaboBand.

De Vereniging Gepensioneerden Rabobank vierde in 2015 haar 15-jarig bestaan en groeide in de loop der jaren uit tot een vereniging met meer dan 7.000 leden. Om met de tijd mee te gaan wil de vereniging verandering aanbrengen in de communicatie met haar leden. Een van de doelen is om de vormgeving van het verenigingsblad RaboBand te moderniseren om het meer aan te laten sluiten bij de doelgroep/leden en bij de kernwaarden van de VG-Rabobank: “dichtbij”, “persoonlijk en “betrokken”.

Art director Miranda van Agthoven van Twin Media presenteerde een nieuwe moderne bladformule aan de redactie van RaboBand. Na de beoordeling bekrachtigde het bestuur het unanieme voorstel van de redactie van RaboBand en riep Twin Media uit tot winnaar van de pitch. De vernieuwde RaboBand, wat tevens de 100e uitgave is, zal vanaf 20 december 2016 op de deurmat van VG-Rabobank leden vallen.

Over VG-Rabobank

VG-Rabobank behartigt belangen, organiseert ontmoetingen en houdt haar leden op de hoogte van relevante ontwikkelingen binnen de RabobankGroep en in de maatschappij. RaboBand, huisorgaan van de vereniging, is een informatief blad waarmee inhoud en continuïteit wordt gegeven aan de band tussen lid en vereniging.

scroll-to-top