Memory Magazine

Twin Media heeft de zomermaanden o.a. besteed aan de restyling van Memory Magazine hét nummer 1 studententijdschrift van Nederland. Memory Magazine informeert 6 maal per jaar studenten en starters over alles op het gebied van arbeidsmarkt en carrière. Memory Magazine verschijnt in een technische (mbo- en hbo techniek), heao en academische editie. De opdracht voor Twin Media was: ontwerp een nieuw binnenwerk met als steekwoorden: carrière is uitganspunt, brutaal, pittig, eigentijds
Lees verder…

Onderwijsvannu.nl
Onderwijsvannu.nl

Onderwijsvannu.nl is een nieuw kennisplatform voor iedereen die met leerlingen of studenten werkt. Het biedt allerlei mogelijkheden waarmee docenten, coaches, mentoren, maar ook team en directieleden van middelbare scholen direct aan de slag kunnen. Onderwijsvannu.nl bevat een bibliotheek met artikelen en kennislinks, voorbeeldfilmpjes van lessen van docenten, tips voor het voeren van begeleidingsgesprekken en het omgaan met lastige situaties in de klas. In de webwinkel kun je vakliteratuur bestellen waarmee
Lees verder…

Website is vernieuwd!
Website is vernieuwd!

Afgelopen zomermaanden is hard gewerkt aan de presentatie van Twin Media naar de buitenwereld. Volgens de nieuwe commercieel directeur Roeland Dobbelaer mag Twin Media wel wat meer smoel krijgen. “Twin Media is een prachtig bedrijf, een van de grotere bureaus in Nederland, met een lange geschiedenis en enorme expertise. Dat willen we laten weten. En daarom is ook de website vernieuwd en verbeterd.” Met meer actuele informatie over wat Twin
Lees verder…

Twin Media Quick-Scan
Twin Media Quick-Scan

Twin Media, Full-service grafisch advies bureau uit Culemborg heeft een nieuwe gratis service. Elke maand geeft Twin Media 3 Quick-Scans ter waarde van € 750,- weg voor magazines, vakbladen of websites. Een Quick-Scan van Twin Media houdt in dat u een korte beoordeling krijgt van uw uitgeefproduct. Aanbod komen o.a. doelgroep analyse, redactionele formule, kwaliteit van artikelen, indeling en rubrieken, vormgeving, illustratiegebruik, kwaliteit drukwerk. Twin Media vertegenwoordigt alle noodzakelijke disciplines
Lees verder…

Roeland Dobbelaer naar Twin Media
Roeland Dobbelaer naar Twin Media

Sinds 1 juli is Roeland Dobbelaer commercieel en creatief directeur bij Twin Media b.v. Dobbelaer versterkt hiermee het directieteam en gaat zich met name richten op bestaande en nieuwe relaties. Roeland Dobbelaer (48) heeft een uitgebreide staat van dienst in uitgeefland. Hij stond aan de wieg van de special interest uitgeverij Veen Magazines en richtte in 2003 de vakcontent uitgeverij Bèta Publishers op. Beide bedrijven heeft hij jarenlang geleid. Dobbelaer
Lees verder…

Jubileumeditie Historisch Nieuwsblad verschenen

Historisch Nieuwsblad van Veen Magazines bestaat dit jaar 20 jaar. De uitgever en redactie vieren dit heugelijk feit met een superdik jubileumnummer van maar liefst 244 pagina’s. De redactie vroeg prominente historici hun favoriete verhaal te kiezen uit de Nederlandse geschiedenis. De verhalen tezamen bieden een verrassende kijk op het Nederlandse verleden sinds de Romeinse tijd. Twin Media verzorgde de gehele vormgeving en Miranda van Agthoven van Twin ontwierp de
Lees verder…

Screenzine is Live

Bright introduceert Screenzine voor Apple iPad De toonaangevende tech glossy Bright introduceert zijn eerste app voor de iPad: Bright Screenzine. De uitgave is speciaal ontwikkeld voor Apple’s populaire tabletcomputer. Ook de inhoud is origineel en komt niet voor in het tweemaandelijkse Bright Magazine of op de dagelijkse nieuwssite Bright.nl. De eerste editie van Bright Screenzine bevat onder meer een interview met Piet Hein Eek, een kort verhaal van Walter van
Lees verder…

Screenzine

TwinMedia is, in samenwerking met Bright, bezig met het ontwikkelen van hun eerste magazine op de iPad. De Screenzine van Bright komt februari/maart in de App Store. Afgelopen december op de BrighNight#9 is een preview van het magazine getoond. We zijn nu bezig om het project af te ronden. Mocht u interesse hebben of meer informatie willen over het magazine op de iPad neem dan contact op met Eduard van
Lees verder…